اقامت و تحصیل

سلام.من 22سال دارم و داراي ديپلم علوم تجربي هستم.در حال حاظر سال چهارم ليسانس بيوتكنولوژي هستم. اما قصد دارم در رشته ژنتيك در مقطع ليسانس در كره تحصيل كنم. معدل ديپلم من 45/19 است.ميخواهم بدانم با اين معدل ميتوانم بورسيه شوم؟ و اگر نميشود هزينه تحصيل در اين رشته چقدر است؟و براي گرفتن اقامت بايد چه كارهايي بكنم و چقدر هزينه ميبرد؟ با تشكر.

بلی می شود بورسیه شد ولی برای دوره فوق لیسانس. دوره لیسانس بورسیه نمی دهند. هزینه تحصیل و زندگی 10 میلیون تومان  درسال. بطور متوسط.

اینجا اقامت نمی دهند فقط می توانید اقامت دانشجویی داشته باشید. برای کوتاه مدت.

  1. shadi
    September 20, 2009 at 2:02 pm

    salam man 17 salame va mikham bedoonam agar dar konkoor ba rotbeye khoob ghabool sham mishe boorsie shod.eteleati dar in mored mikhastam

  2. bahareh
    September 21, 2009 at 8:14 pm

    سلام من میخواستم درباره رشته گرافیک در کره سوال کنم آیا این رشته در کره خوب هست ؟آیا ایران مدرک کره رو قبول داره ؟ اروپا چطور ؟ آیا تحصیل در کره به زبان کره ای هزینه داره ؟

  3. مدیر
    September 22, 2009 at 1:58 am

    در کره همه رشته ه خوب و با کیفیت می باشد. ایران مدرک دانشگاههایی را که اعلام کرده قبل می کند. تحصیل در کره به هر زبانی هزینه دارد.

  4. سرینا
    September 22, 2009 at 6:01 pm

    سلام دوست عزیز. امیدوارم خوب باشی و همیشه سلامت. وبلاگ بسیار خوبی داری در زمینه تحصیل در کره جنوبی چون واقعآ در زمینه کره وبلاگ های کمی موجوده. راستش من علاقه زیادی به بازیگری دارم و در ایران هم فعالیت داشته ام. کنجکاوم که هنر در کره برای خارجی ها چطوره؟ اگه دانشجوی کره باشیم میشه امیدی برای فعالیت داشت؟ البته من شرط یادگیری زبان رو هم لحاظ کردم. راستش دوست دارم به طور صریح بدونم اونجا به ما بهایی داده میشه؟ مثلآ در زمینه بازیگری؟ ما ایرانی ها رو دوست دارن؟
    زندگی در کره اگه با ماهی مثلآ دو میلیون تومان از ایران ساپورت بشیم خوب پیش میره؟
    واقعآ سپاسگذار لطفت خواهم بود اگه جوابم رو بدی.

  5. پردیس
    September 27, 2009 at 10:13 am

    با سلام واقعا ببخشید زیاد مزاحم می شوم امسال کنور دارم و می خواهم بدانم کدام یک از رشته های ریاضی درامد زیادی در کره دارند؟ایا به جز دندانپزشکی داروسازی و استاد دانشگاه نیز پردرامدند؟در ضمن همان طور که می دانید در ایران مردم برای درمان دندان نزد پزشکان مرد می روند ایا در کره چنین شرایطی وجود دارد یا برعکس؟و میخواستم بدانم کدام دانشگاه ها در ایران بورس به کره میکنند؟
    واقعا ممنون می شوم اگر با پاسخ نگرانیهایم را پایان دهید.

    • مدیر
      September 29, 2009 at 10:34 am

      کره کشور مهاجر پذیری نیست و بنابراین در آمدی هم نیست. مخصوصا برای ما ا ایرانی ها. بلی داروسازی نیز در آمد دارد.

      اینجا مثل ایران نیست هم دکتر خانم وجود دارد هم آقا. در ایران دانشگاهها بورس به کره ندارند.

      ضمنا برای پذیرش گرفتن باید بیایید کره امتحان بدهید که آمدنش هم کلی درد سر دارد. و معمولا هم دندانپزشکی هم فرصت به خارجی ها نمی رسد.

  6. bahareh
    September 27, 2009 at 6:23 pm

    ببخشید بازم مزاحم شدم . دانشگاه ملی سئول رشته هنر داره ایا گرافیک داره؟ و ایا دانشگاهی به اسم چونگ انگ هست و رشته گرافیک داره ؟ ممنون … میشه بگید هزینه تحصیل هنر چقدره ؟

  7. پانته آ
    September 28, 2009 at 7:19 pm

    سلام و ممنون از راهنمایی ها. سوالی دارم درباه اینکه از جمله مدارکی که باید داشته باشم این که ده هزار دلار و یک ضامن که ماراحمایت مالی کنه، این فرد مهمه که کی باشه و از کدام کشور؟ تا پایان تحصیل این پول باید باقی بمانه ؟آیا میشه فقط روی بورسیه برای در س و زندگی حساب کرد و پولی از خانواده نگیریم؟ آیا برای اینکه بگیم زبان کره ای بلدیم باید امتحانی بدهیم ومدرک داشته باشم، مثل کشورهایی که زبان انگلیسی لازم دارند؟
    برای اینکه رشته های مورد علاقه مان را در فرم پرکنیم ،میشه این رشته ها هم از گروه زبان و زبان شناسی باشد هم تاریخ؟
    غیر از دانشگاه پوسان دانشگاهی هست که این رشته ها را داشنه باشه؟

    • مدیر
      September 28, 2009 at 7:44 pm

      مهم نیست و این ضمانت نامه را باید از بانک بگیرید. پس پول پیش کسی که ضمانت می دهد خودتان استادتان دوستان و غیره… باقی می ماند. معمولا این زور نیست چون برای لیسانس باید بیایید کره امتحان بدهید و دروس هم به زبان کره ای میباشد. بله اکثر دانشگاهها دارند

  8. بابك
    October 9, 2009 at 5:40 pm

    سلام
    توي ايران چجوري ميشه زبان كره اي رو در حد پيشرفته ياد گرفت
    حتما اگه جايي رو بلدين به من خبر بدين

  9. مریم
    October 15, 2009 at 7:05 am

    سلام من دانشجوی فوق لیسانس هستم می خواستم بدونم که برای دوره دکتری مدرک دانشگاه آزاد رو قبول دارند یا اینکه باید دوباره فوق بخونم؟
    شرایط پذیرش به چه صورته؟

    • مدیر
      October 15, 2009 at 8:30 am

      سلام من دانشجوی فوق لیسانس هستم می خواستم بدونم که برای دوره دکتری مدرک دانشگاه آزاد رو قبول دارند یا اینکه باید دوباره فوق بخونم؟

      مدارک دانشگاه آزاد را قبول دارند.

      شرایط پذیرش قبلا توضیح داده شده است.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

