گرفتن بورسیه

من از اصفهان هستم و دانشجوی رشته موسیقی ،خیلی‌ دنبال پذیرش دانشجو در کرهی میگشتم که اتفاقی‌ به این سایت برخورد کردم و خیلی‌ خوشحال شدم که شما اونجا هستین اگه می‌شه درمورد نحوه امتحان دادن و همه چیزش برام بگین ممنون میشم

اول از هر چیز شما باید زبانهای انگلیسی و مخصوصا کره ای را بلد باشید. چون اینجا خیلی از اساتید و مردم نمی توانند انگلیسی صحبت کنند. بعد یک استاد پیدا کنید که شما را بپذیرد و در گرفتن بورسیه به شما کمک کند. در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امتحانی وجود ندارد ولی پذیرش بر اساس رزمه و توصیه نامه از پند استاد مطرح صورت می گیرد. من فکر می کنم پذیرش راحت است ولی گرفتن بورسیه یا همتن کمک هزینه تحصیلی کار دشوارتری است.

  1. مژگان
    September 11, 2009 at 7:32 am

    با سلام وتشکر از شما که با اینکه از وطن دورید اما به فکر این هستی که گره ای از کار هموطناتون باز کنی.من 21 سال دارم و دیپلم هستم دارم برنامه ریزی میکنم تا در رشته هتلداری یا جهانگردی ادامه تحصیل بدم و برم دانشگاه به نظر شما برای این رشته ها در کره کار هست؟کدوم یکیش بهتره؟ویا کلا با دیپلم میشه اقامت دانشجویی گرفت ؟برای گرفتن اقامت دانشجویی چه قد باید هزینه کرد؟؟؟ممنونم.موفق باشید

  2. ترانه
    September 12, 2009 at 10:29 am

    سلام.من 22سال دارم و داراي ديپلم علوم تجربي هستم.در حال حاظر سال چهارم ليسانس بيوتكنولوژي هستم. اما قصد دارم در رشته ژنتيك در مقطع ليسانس در كره تحصيل كنم. معدل ديپلم من 45/19 است.ميخواهم بدانم با اين معدل ميتوانم بورسيه شوم؟ و اگر نميشود هزينه تحصيل در اين رشته چقدر است؟و براي گرفتن اقامت بايد چه كارهايي بكنم و چقدر هزينه ميبرد؟ با تشكر.

    • مدیر
      September 12, 2009 at 12:35 pm

      سلام.من 22سال دارم و داراي ديپلم علوم تجربي هستم.در حال حاظر سال چهارم ليسانس بيوتكنولوژي هستم. اما قصد دارم در رشته ژنتيك در مقطع ليسانس در كره تحصيل كنم. معدل ديپلم من 45/19 است.ميخواهم بدانم با اين معدل ميتوانم بورسيه شوم؟ و اگر نميشود هزينه تحصيل در اين رشته چقدر است؟و براي گرفتن اقامت بايد چه كارهايي بكنم و چقدر هزينه ميبرد؟ با تشكر.

      بلی می شود بورسیه شد ولی برای دوره فوق لیسانس. دوره لیسانس بورسیه نمی دهند.
      هزینه حصیل برای لیسانس و زندگی 10 میلیون تومان سال. بطور متوسط.
      اینجا اقامت نمی دهند فقط می توانید اقامت دانشجویی داشته باشید. برای کوتاه
      مدت.

  3. zz
    September 29, 2009 at 7:59 am

    سلام من لیسانس مردم شناسی از دانشگاه دولتی تهران هستم . میخوام برای فوق لیسانس در رشته طراحی لباس به کره بیام . باید چه کار کنم . لطفا ریزشو ینویسید . واقعا نمی دونم از کجا باید شروع کنم . ؟ و سوال بعد اینکه اگه تو این رشته ایران بهم ویزا نده با توجه به اینکه اونجا نه آشنا دارم نه دعوتنامه اگه برای یادگیری زبان کره ای برم راحت میتونم بدون هیچی بیام ؟ ممنون

  4. October 8, 2009 at 6:34 am

    سلا.من عباس یزدانی دانشجوی مهندسی کشتی سازی هستم.می خواستم بدونم کدوم یک از دانشگاههای کره رشته ی مهندسی کشتی سازی رو در مقطع ارشد(فوق لیسانس) تدریس میکنندو همچنین شرایط و ظوابط بذیرش و همچنین بورس کردن در این رشته و در این مقطع برای من چیه. خیلی ممنون میشم در این مورد جوابی به من بدین.
    abasshado76@gmail.com
    no fone:09139326596

    • مدیر
      October 9, 2009 at 12:22 am

      سلا.من عباس یزدانی دانشجوی مهندسی کشتی سازی هستم.می خواستم بدونم کدوم یک از دانشگاههای کره رشته ی مهندسی کشتی سازی رو در مقطع ارشد(فوق لیسانس) تدریس میکنندو همچنین شرایط و ظوابط بذیرش و همچنین بورس کردن در این رشته و در این مقطع برای من چیه. خیلی ممنون میشم در این مورد جوابی به من بدین.

      سلام در کلّ دانشگاه ملی‌ پوسن یکی‌ از مهمترین مرکز تحقیقاتی‌ کشتی سازی را دارد. سایت دانشکده را برات فرستادم
      http://www.naoe.pusan.ac.kr/eng/index.php

  5. بابک
    October 14, 2009 at 10:13 am

    با سلام من چند تا سوال داشتم!
    من مهندس نرم افزار کامپیوتر هستم و توی کانادا هم چند سال سابقه کاری دارم خوستم ببینم میتونم توی کره کار پیدا کنم . واسه رشته من کار خوب هست یا نه؟

    mer30

  6. زهره
    October 19, 2009 at 4:54 pm

    سلام
    همسر من دامپزشک (دکترای حرفه ای)هست اما قصد گرفتن phd در رشته تغذیه را دارد در کره.البته رزومه قوی دارد و مدرس انگلیسی هم هست.
    به نظر شما میشه بورس گرفت و کدوم دانشگاه بهتره؟

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

