سوال در موردبورسیه از کشور کره

من الان معدل خوبی ندارم و گند زدم توش….می خوام خوب بخونم و رتبه ی خوبی رو تو کنکور به دست بیارم….قصدم تحصیل تو رشته ی داروسازیه و لی اگه اونم نشد IT…فک می کنین اگه من از این رشته با رتبه ی خوب از سراسری در اومدم و از طریق دانشگاه در خواست بورسیه از کشور کره بدم درصد قبولیم چقدر می شه؟؟ یعنی رتبم تاثیری تو تصمیم گیریشون می زاره یا به معدل 3 سال نیگاه می کنن؟؟ اگه دومی باشه که نامردیه…..نظام اموزشی ایران طوری نیست که نخبه هارو گزینش کنه.میان خر می زنن و معدل الف می شن و بعد چند روز انگار نه انگار چیزی خوندن….

بورس برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است. فوق لیسانس و دکتری
من توصیه می کنم لیسانس ایران بگیرید و بعد بیایید کره.
خودتون باید شخصا اقدام کنید برای پذیرش. البته در انتهای دوره لیسانس مثلا سال سوم لیسانس
نمرات مهم است ولی مهمتر از همه توصیه نامه از اساتید می باشد معمولا 3 توصیه نامه لازم است

امنیت کره هم مثل زاپن هستش و برا من (یه دختر 20 ساله) مشکلی پیش نمیاد…درسته؟؟

کره کشور بسیار امنی است.

  1. م.پورشمس
    November 22, 2009 at 5:39 am

    سلام، من می خواستم بپرسم که با وجود اینکه من دانشجوی سال دوم رشته ریاضی محض دانشگاه دولتی هستم برای پذیرش و یا دریافت بورس تحصیلی برای تحصیلات تکمیلی از چه منابعی باید استفاده کنم؟ و مبلغ شهریه دانشگاهها به پول کشورمان چه قدر است؟ و در آخر اینکه آیا مرکز کاریابی در آنجا برای دانشجویان خارجی موجود است یا نه؟

    • مدیر
      November 22, 2009 at 6:50 am

      باید استادی پیدا کنید و با اون مکاتبه کنید. البته برای شما که دوره لیسانس هستید استاد پیدا کردن می دونم که مشکله. از همه مهمتر صبر کنید ببینید به چه زمینه ای از ریاضیات علاقه مندید/
      البته سعی کنید از این اساتید فعلی هم کمک بگیرید.سعی ید پایه علمی تون را هم قوی کنید.دانشگاه ملی پوسان هم جای خوبی است.
      لینک زیر را ببینید:
      http://english.pusan.ac.kr/html/02_Admission/Admission_0201.asp
      مبلغ شهریه ،دانشگاه دانشگاه متفاوت اس ت. ولی حدودا ترمی 3 میلیون تومان. اینجا کار کردن برای دانشجویان ممنوع است.

  2. پارمیدا
    December 5, 2009 at 1:37 pm

    سلام خسته نباشید به خاطر این همه از خود گذشتگی به نظر من که این همه وقت گذاشتن واقعا از خود گذشتگیه !من در حال حاضر 16 سالمه و عاشق کارگردانی هستم !میخواستم بدونم کره دنشگاهی نداره که بشه بورسیه گرفت با خرج خود دانشگاه ؟یعنی راهی نداره؟یا حداقل با کمترین هزینه !ایا امکان داره؟ایا حتما باید تا دیپلم درس بخونم ؟یعنی هیچ شرایط خاصی برای این رشته وجود نداره ؟
    ببخشید یکم زیاد شده !اما حداقل میشه یه توضیح کوتاه بهم بدید؟ممنون!

    • مدیر
      December 5, 2009 at 3:00 pm

      سلام خسته نباشید به خاطر این همه از خود گذشتگی به نظر من که این همه وقت گذاشتن واقعا از خود گذشتگیه !من در حال حاضر 16 سالمه و عاشق کارگردانی هستم !میخواستم بدونم کره دنشگاهی نداره که بشه بورسیه گرفت با خرج خود دانشگاه ؟یعنی راهی نداره؟یا حداقل با کمترین هزینه !ایا امکان داره؟ایا حتما باید تا دیپلم درس بخونم ؟یعنی هیچ شرایط خاصی برای این رشته وجود نداره ؟
      ببخشید یکم زیاد شده !اما حداقل میشه یه توضیح کوتاه بهم بدید؟ممنون!

      من کره را برای دوره کارشناسی توصیه نمی کنم. همچنین برای علوم انسانی هم توصیه نمیکنم. عشق شما به کره به محض ورود به کره از بین خواهد رفت. واقع بین باشید.
      البته با این هزینه ای که کره ای ها صرف کردهاند میدانم که خیلی سخت خواهدبود.

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

