Home > سوال و جواب > سوال

سوال

من در حال تحصیل در رشته مترجمی زبان انگلیسی در مقطع کارشناسی درس میخونم به نظر شما من میتونم در رشته دیگه ی میتونم در کره درس بخونم و هر هزار وون به پول ما چقدر در میاد . و امنیت در کره چطور و یه سری سوالات دیگی هست که کم کم بعدا می پرسم

خوشبختانه در کره می توانید تغییر رشته دهید. استاد من یک دانشجو ی فوق به من معرفی کرد که باهاش به طور فشرده کار کنم تازه فهمیدم طرف لیسانس تاریخ داره. الان 1000ون 7,710.68 ریال است در حالیکه سال 2007 که من کره آمدم 11000 ریال بود.

امنیت اینجا خیلی بالاست. تصورش را نمی توانید بکنید.

Categories: سوال و جواب
  1. July 30, 2009 at 10:37 am

    سلام

    اول از همه و قبل شروع باس ازتون بخاطر درس کردن همچین سایتی واقعا…یعنی خیلی خیلی خیلی تشکر کنم…..واقعا مطالبتون به دردم خورد…

    اگه ناراحت نشید می خوام یه خورده پر حرفی کنم…..حدودا بیشتر از 1 سالی می شه که از کره خوشم اومده…یعنی از بچگی خوشم میومد ولی این 1 ساله به اوج خودش رسیده…می دونین چیه؟؟؟ چند سال پیش افسرده ی کامل شده بودم و اصلا درس نمی خوندم ولی حالا قشنگ سرم به سنگ خورده و دارم مثل آدم درس می خونم ولی چه فایده….ازتون یه سول داشتم…البته اگه ناراحت نشین بهش جواب بدین

    من الان معدل خوبی ندارم و گند زدم توش….می خوام خوب بخونم و رتبه ی خوبی رو تو کنکور به دست بیارم….قصدم تحصیل تو رشته ی داروسازیه و لی اگه اونم نشد IT…فک می کنین اگه من از این رشته با رتبه ی خوب از سراسری در اومدم و از طریق دانشگاه در خواست بورسیه از کشور کره بدم درصد قبولیم چقدر می شه؟؟ یعنی رتبم تاثیری تو تصمیم گیریشون می زاره یا به معدل 3 سال نیگاه می کنن؟؟ اگه دومی باشه که نامردیه…..نظام اموزشی ایران طوری نیست که نخبه هارو گزینش کنه.میان خر می زنن و معدل الف می شن و بعد چند روز انگار نه انگار چیزی خوندن….

    خلاصه بعد از کلی تحقیق آخرین امیدم برا شماست….شما تو کره تحصیل کردین و برا همین امیدم رو به جواب شما گذاشتم……می تونین با شرایطی که دارم بهم کمک کنین؟؟؟ راستی من می خوام بعد از دراومدن تو اون رشته و بعد از خوندن یه ترم تقاضا برا همون رشته رو بدم…..یعنی می خوام از صفر تو کره شروع کنم و اون طور که گفتین و برا من ثابت شد: امنیت کره هم مثل زاپن هستش و برا من (یه دختر 20 ساله) مشکلی پیش نمیاد…درسته؟؟

    باز هم ازتون تشکر تمام رو می کنم….

    • مدیر
      August 1, 2009 at 6:41 am

      من الان معدل خوبی ندارم و گند زدم توش….می خوام خوب بخونم و رتبه ی خوبی رو تو کنکور به دست بیارم….قصدم تحصیل تو رشته ی داروسازیه و لی اگه اونم نشد IT…فک می کنین اگه من از این رشته با رتبه ی خوب از سراسری در اومدم و از طریق دانشگاه در خواست بورسیه از کشور کره بدم درصد قبولیم چقدر می شه؟؟ یعنی رتبم تاثیری تو تصمیم گیریشون می زاره یا به معدل 3 سال نیگاه می کنن؟؟ اگه دومی باشه که نامردیه…..نظام اموزشی ایران طوری نیست که نخبه هارو گزینش کنه.میان خر می زنن و معدل الف می شن و بعد چند روز انگار نه انگار چیزی خوندن….

      بورس برای دانشجویان مقاطع تحصیلات تکمیلی است. فوق لیسانس و دکتری
      من توصیه می کنم لیسانس ایران بگیرید و بعد بیایید کره.
      خودتون باید شخصا اقدام کنید برای پذیرش. البته در انتهای دوره لیسانس مثلا سال سوم لیسانس
      نمرات مهم است ولی مهمتر از همه توصیه نامه از اساتید می باشد معمولا 3 توصیه نامه لازم است

      امنیت کره هم مثل زاپن هستش و برا من (یه دختر 20 ساله) مشکلی پیش نمیاد…درسته؟؟

      کره کشور بسیار امنی است.

  2. م.پورشمس
    November 29, 2009 at 5:52 pm

    سلام. من چندروز پیش با شمادر مورد بورس تحصیلی صحبت کردم، می خواستم بپرسم که شما چه کتابی را برای درس ریاضی عمومی 1-3 گذرانده اید یا پیشنهاد می کنید؟ در ضمن چون من دانشجوی دانشگاه خلیج فارس(بوشهر) هستم و بادانشگاههای دیگر در تماس نیستم می خواستم که تعدادی از اساتید مجرب را به من معرفی کنید.
    باتشکر

    • مدیر
      November 30, 2009 at 3:17 am

      کتاب سیلورمن اساتید مجرب را در چه زمینه ای نیاز دارید و در کدام دانشگاه؟

  3. م.پورشمس
    November 30, 2009 at 11:55 am

    سلام، من می خواهم بیشتر در درس آنالیز و جبر تمرکز کنم به همین دلیل به اساتید مجرب نیاز دارم و البته تصمیم به شرکت در همایشهای دانشجویی نیز دارم. اگر اساتید مجربی در دانشگاه خلیج فارس یا شیراز می شناسید معرفی کنید بسیار متشکرم.
    با تشکر

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

