حرف آ ا

سلام . امروز می خوام یه ذره شما رو با الفبای کره ای آشنا کنم .

Lesson 1

برای شروع مثل تمام کره ای زبان ها از سه حرف مهم اَ ، آ ، ای شروع می کنم .

خب حروف مصوت کره ای ها از ما یک مقدار بیشتره این هم به این دلیله که اونها سه نوع اُ (O) دارند که تشخیص اون اُ ها از هم برای یک خارجی خیلی سخته . برای خودشون خیلی کار سختی نیست .

حروف صدادار اونها تشکیل می شه از : آ ، اَ ، ای ، اِ ، اُ ، اُو ، اُوو

برای امروز بهتون طریقه نوشتن سه حرف آ ، اَ و ای رو آموزش می دم :

برای نوشتن آ که یکی از مهم ترین و پرکاربردترین حروفشونه باید به روش زیر عمل کنید :

undefined

۱ – یک خط عمودی از بالا به پایین بشکید . سعی کنید که این کار رو زیاد تکرار کنید تا دستتون به کشیدن خط راست عادت کنه . به این دلیل که الفبای کره ای ، الفبای منظمیه و شما نیاز دارید که خط های راستی بکشید .

۲- حالا یک خط افقی مثل شکل از راست به چپ رسم کنید .

۳- حالا شما تونستید صدای آ رو بنویسید .

_____________________________________________

۱ و ۲ – به همون ترتیب حرف آخط ها رو بکشید با این تفاوت که خط افقی رو باید از چپ به راست بکشید .

_____________________________________________

ااین هم حرف ای هست که شما همون مرحله اولی که در حرف آ و اَ انجام می دادید رو انجام بدید تا حرف ای رو بنویسید.

منبع:

  1. May 10, 2009 at 3:36 pm

    سلام
    وبلاگ خوبی داری
    لینکت کردم اگه لینکم کنی بدم نمیاد.

    • مدیر
      May 10, 2009 at 10:02 pm

      سلام من هم لینکت کردم

  2. June 3, 2009 at 4:20 am

    چقدر شبیه آموزشیه که من توی سایتم نوشتم . به هر صورت بهتر بود که اسم منبع رو می نوشتید .
    خوشحال می شم لینکم کنی .

    • مدیر
      June 3, 2009 at 4:34 am

      ممنونم. و ببخشید لینک کردم.
      فکر کنم از سایت شما گرفتم .
      شما کره ای بلد هستید؟

  3. مژگان
    September 11, 2009 at 8:04 am

    سلام من به سایتای دیگم سر زدم اما اموزش شما روان تره و حروف خوب دسته بندی ومرتب کردین.ادم کمتر گیج می شه.ممنون .فایل صوتی از تلف ظها ندارید؟لطفا اگه وقت داشتید ادامه دروس رو هم بذارید

  4. mona
    September 11, 2009 at 6:12 pm

    با سلام و تشکر فراوان.تو سایت شما حرف ا(e) یعنی همون صدایی که تو تلفظ مثلا کلمه سه فارسی می یاد با سایتای دیگه فرق داره.کدومش درسته؟اینجا شکلش یه خط راست با یه خط راسته دیگه به طرف چپ اما سایتای دیگه این حرف رو می گن صدای O (او) میده و برای )e) اون حرف رو که در کره ای شبیه H انگلیسی است آوردن.لطفا اگه منظورم متوجه شدین بگین کدوم صدای e میده.با تشکر فراوان از شما.و اینکه یا منبع کامل دروس رو معرفی کنید یا تمان درسهارو بگذارید لطفا

  5. هلی
    September 19, 2009 at 2:53 am

    سلام خیلی خوب بود

  1. No trackbacks yet.

Leave a Reply

